5-اهمیت-اتوماسیون-ادرای-برای-دفاتر-بیمه

5 اهمیت اتوماسیون ادرای برای دفاتر بیمه

demo-attachment-144-Group-125
Asset-3@4x-1-min
Asset-3@4x
اتوماسیون دفاتر بیمه

امکانات نرم افزار

اتوماسیون اداری

شما در مدیریت نمایندگی بیمه و مدیریت شعبه ی بیمه به دلیل ارتباطات و درگیری گسترده ی خود  با کارمندان، همکاران و شرکت های بیمه روزانه بخش بزرگی از زمان و بودجه ی خود را صرف اتوماسیون اداری می کنید.

لطفا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

اتوماسیون اداری

نرم افزار حسابداری بیمه ابزار  با سیستم اتوماسیون جامع بیمه ای کارهای تکراری و زمان بر شما را کاهش داده و در عوض انرژی و زمان شما را برای انجام موارد مهم تر و برنامه ریزی های هدفمندتر آزاد می سازد.  در واقع با هدف ، ساده و هوشمند سازی فرآیندهای مهم مدیریتی علاوه بر تسریع در انجام امور، از ایجاد خطا جلوگیری می کند .

نرم افزار حسابداری بیمه ابزار به صورت تخصصی در بخش اتوماسیون اداری امکانات زیر را انجام می دهد:

  1. انجام مکاتبات اداری با متون از پیش آماده شده
  2. شماره‌گذاری، دریافت، ارسال، ثبت و رهگیری مکاتبات اداری
  3. ارسال انواع نامه اداری با سربرگ اختصاصی نمایندگی شما
  4. تنظیم نامه با تاریخ ، قالب نگارش و…. مورد نظر کاربر
  5. ایجاد یک آرشیو کامل با جزئیات از تمام نامه نگاری ها
  6. تنظیم جلسات، قرار های ملاقات و برنامه های کاری بر اساس تقویم کاری
  7. اطلاع رسانی روز جلسات و ملاقات ها در بخش یادآوری ها
  8. تبادل فایل های مورد نظر از طریق نرم افزار بدون نیاز به نرم افزاری دیگر
  9. بررسی عملکرد کارکنان از طریق ساعت حضور در نرم افزار و امور انجام شده در نرم افزار
  10. مشخص نمودن سطح دسترسی کارمندان دفتر بیمه
  11. ورود اتوماتیک فایل اکسل مشتریان
اتوماسیون دفاتر بیمه
0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

یک پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *