نرم-افزار-حسابدرای-بیه-قبل-از-خرید

3 اهمیت پشتیبانی نرم افزار بیمه که باید بدانید !

مقالات

3 دلیل اهمیت پشتیبانی نرم افزار دفتر بیمه که قبل از خرید باید بدانید!

امروزه با وجود نرم افزار های مختلف حسابداری بیمه انتخاب بهترین نرم افزار بیمه برای نمایندگان بیمه سخت و پر چالش شده است. اگر شما هم برای خرید نرم افزار دفتر بیمه خود با چالش ها  سوالات بسیاری رو به رو هستید با ما همراه باشید تا بتوانید در انتهای این مقاله بهترین نرم افزار را برای دفتر بیمه خود انتخاب کنید.

در مقالات قبلی به تفصیل درباره ی امکانات و کاربرد های نامحدود نرم افزار بیمه در انجام امور دفتر بیمه صحبت کرده ایم اکنون این سوال مهم پیش می آید که بهترین نرم افزار حسابداری کدام است ؟

3 دلیل اهمیت پشتیبانی نرم افزار دفتر بیمه ..!

امروزه با وجود نرم افزار های مختلف حسابداری بیمه انتخاب بهترین نرم افزار بیمه برای نمایندگان بیمه سخت و پر چالش شده است. اگر شما هم برای خرید نرم افزار دفتر بیمه خود با چالش ها  سوالات بسیاری رو به رو هستید با ما همراه باشید تا بتوانید در انتهای این مقاله بهترین نرم افزار را برای دفتر بیمه خود انتخاب کنید.

در مقالات قبلی به تفصیل درباره ی امکانات و کاربرد های نامحدود نرم افزار بیمه در انجام امور دفتر بیمه صحبت کرده ایم اکنون این سوال مهم پیش می آید که بهترین نرم افزار حسابداری کدام است ؟

یا اینکه برای خرید نرم افزار بیمه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

علاوه بر عملکرد و امکانات نرم افزار دفتر بیمه ، پشتیبابی و به روز رسانی های ممتد و منظم نرم افزار بسیار مهم است. برای بهترین و پر بازده ترین عملکرد نرم افزار حسابداری بیمه نیاز است تا تمام آموزش ها و عملکرد های مربوط به نرم افزار به کاربران ارائه و به روز شود.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش در نرم افزار های حسابداری بیمه باعث رقابت بین این نرم افزار ها شده است . نرم افزار های بیمه علاوه بر پیشرفته تر کردن خود می کوشند با پشتیبانی و خدمات پس از فروش نمایندگی های بیمه را از خود نگه دارند

خدمات پشتیبانی نرم افزار دفتر بیمه در دسته های مختلفی تقسیم می شود :

شاید بزرگترین چالش هر نمایندگی بیمه این باشد که کدام نسخه ی نرم افزار حسابداری برای نمایندگی من مناسب است؟

در بخش پشتیبانی نرم افزار مشاوره ی رایگان خرید بهترین نسخه ی نرم افزار برای دفتر بیمه ارائه می شود  تمامی امکانات و محدودیت نرم افزار ها برای هر دفتر بیمه به مشتری ارائه می شود تا کاربر بتواند بهترین نسخه ی نرم افزار حسابداری بیمه را برای خود انتخاب کند.

برای مثال کاربر دفتر بیمه ایران و شعبه های مختلف بیمه ایران  هرکدام می توانند نسخه ی مخصوص نمایندگی خود را انتخاب نمایند.

پشتیبانی نرم افزار بیمه با فراهم سازی دانلود نسخه ی رایگان نرم افزار حسابداری بیمه به کاربر این امکان را می دهد تا قبل از خرید نسخه ی اختصاصی دفتر بیمه ی خود بتواند به صورت کاملا مستقیم با نسخه ی دمو ی نرم افزار حسابداری بیمه کار کند . با تست کردن نرم افزار قبل از خرید کاربر به راحتی می تواند ثبت آزمایشی بیمه نامه، حسابداری بیمه، محاسبه ی پورسانت بازاریاب بیمه و… انجام دهد و به طور کامل درباره ی تهیه ی نسخه ی مخصوص نمایندگی خود تصمیم بگیرد.

 همچنین در این بخش کارکرد ساده  بدون نیاز به دانش ابزاری برای کارمندان دفتر بیمه فراهم می شود.

ممکن است نمایندگان بیمه یا کاربران نرم افزار های بیمه آشنایی چندانی با محیط ویندوز و نصب اپلیکیشن های مختلف نداشته باشند . و شاید برایشان سوال باشد که چگونه بدون دانش کامپیوتری نرم افزار حسابداری بیمه را نصب کنیم ؟ یا اینکه آیا نصب نرم افزار حسابدای بیمه رایگان است؟

بخش پشتیبانی نرم افزار های دفتر بیمه از صفر تا صد نصب و راه نرم افزار حسابداری بیمه را برای شما انجام خواهند داد. همچنین نصب رایگان نرم افزار بیمه از خدماتی است که به کاربر ارائه می شود. نصب و راه اندازی نرم افزار های دفتر بیمه نیازی به ویندوز یا سیستم عامل خاصی ندارند و به اطلاعات و بایگانی های قبلی کاربر ایرادی وارد نمی کند

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

کاربران دفتر بیمه ممکن است هیچ گونه اطلاع و دانشی از استفاده از نرم افزار بیمه نداشته باشند  یا اینکه برایشان این چالش ایجاد شود که چگونه می توان از نرم افزار حسابداری بیمه بهترین استفاده را کرد؟

آموزش های ویدیوئی مرحله به مرحله ی نرم افزار های حسابداری بیمه با ذکر تمام جزئیات به سادگی نحوه کار با نرم افزار دفتر بیمه را آموزش می دهند

با توجه به آموزش مرحله به مرحله ی کار با نرم افزار بیمه باز هم ممکن است کاربر هر نوع نمایندگی بیمه به اشکال نرم افزاری بر بخورند.

پشتیبان های نرم افزار های دفتر بیمه با پاسخگویی تلفنی و 24 ساعته تمامی مشکلات نرم افزار را رفع می نمایند و هرگونه اشکال در عملکرد کاربر مانند رفع خطای سیستم در ورود فایل اکسل به نرم افزار، تنظیم زمان بندی نرم افزار بیمه و … را انجام می دهند.

رفع رایگان خطای نرم افزار حسابداری بیمه نیز از خدماتی است که به صورت کاملا رایگان در هر زمان تا یکسال پس از خرید نرم افزار بیمه ارائه می شود.

رفع باگ نرم افزار حسابداری بیمه

نرم افزار های حسابداری بیمه برای عملکرد بهتر و پر بازده تر به صورت مداوم نسخه های جدید از نرم افزار بیمه را به کاربران خود ارائه می دهند.

این آپدیت های نرم افزاری بر 2 اساس انجام می شود :

  1. آپدیت نرم افزار حسابداری بیمه بر اساس ارتباط با مشتری

پشتیبان های نرم افزار دفتر بیمه با ارتباط های مستمر با نمایندگی بیمه های مختلف مشکلات و نیازهای کاربران دفتر بیمه را می سنجند و با مشاوره به برنامه نویسان ، آن ها را در جهت ویرایش یا اضافه نمودن امکانات نرم افزار یاری می کنند . آپدیت بر اساس نیاز سنجی شعبه های بیمه ، باعث می شد تا هر نسخه نرم افزار کاربردی تر ومناسب تر شود .

2. آپدیت نرم افزار حسابداری بر اساس سرعت و دقت:

 مهم ترین ویژگی یک نرم افزار قابلیت اصلاح خود در آپدیت های جدید است . نرم افزار های حسابداری بیمه نیز در آپدیت های جدید و متنوع خود کمک می کنند تا سرعت و دقت نرم افزار را در انجام امور بالا ببرند . آپدیت های جدید نرم افزار بیمه کمک می کنند تا کربران تمامی امور بیمه ای خود را با دقت در ریزترین جزئیات و با بالاترین سرعت انجام دهند.

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

کاربر در تمامی مراحل استفاده از نرم افزار دفتر بیمه می توان از خدمات متنوع پشتیبانی نر افزار حسابداری بیمه بهره ببرد . خدمات پشتیبانی از قبل از خرید و انتخاب نرم افزار تا خدمات پس از فروش نرم افزار حسابداری بیمه با کاربر همراه است و او را یاری می کند.

شما هم برای دریافت مشاوره ی قبل از خرید نرم افزار دفتر بیمه ی خود و انتخاب بهترین نسخه ی نرم افزار بیمه اطلاعات خود را وارد نمائید.

0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

8 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *