5-روش-شگفت-انگیز-مدیریت-از-راه-دور-برای-دفتر-بیمه

5 روش شگفت انگیز مدیریت از راه دور برای دفتر بیمه

مقالات

5 روش شگفت انگیز مدیریت از راه دور برای دفتر بیمه

بسیاری از نمایندگان شعب بیمه با این چالش روبه رو بودند که چرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی، مدیریت دفتر بیمه همچنان مانند قبل سنتی و دردسر ساز است. در واقع سوال بسیاری از نمایندگان بیمه این بود که چگونه می توانند بدون حضور در دفتر نمایندگی و توسط یک ابزار ساده، از همه جا کارهای مدیریتی خود را انجام دهند.

اگر شما هم با این چالش رو به رو هستید این مقاله برای شماست!

روش شگفت انگیز مدیریت از راه دور برای دفتر بیمه

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، صنعت بیمه نیز از این پیشرفت عقب نمانده است. نرم افزار بیمه با توانایی چندکاره خود مدیریت نمایندگی های بیمه را متحول و بسیار آسان کرده است. شما نماینده ی بیمه با هر نوعی ( حقیقی، حقوقی، کارگزاری و…) بدون هیچ دانش نرم افزاری می توانید به وسیله این ابزار تمامی کارهای خود را مدیریت کنید.

اما ویژگی بسیار مهم این نرم افزار ها ، ایجاد امکان مدیریت از راه دور دفتر بیمه و مدیریت دفتر بیمه بدون حضور در شعبه است.

  • جایگاه و فواید مدیریت از راه دور در بیمه
  • امکانات نرم افزار حسابداری بیمه در مدیریت از راه دور
  • امکان مدیریت نمایندگی بیمه در هر زمان و هر مکان
  • مدیریت دفتر بیمه بدون نیاز به استخدام نیروی کار
  • بیمه کردن از راه دور
  • ارائه ی خدمات به بیمه گزار از راه دور
نرم افزار حسابداری بیمه | بیمه ابزار

مدیریت از راه در در بیمه چه فایده ای دارد؟

نمایندگان بیمه روزانه زمان زیادی از تایم مفید خود را صرف انجام امور مدیریتی بیمه و حضور در دفتر بیمه می کنند. در اختیار داشتن ابزاری قوی بیمه ای به شما کمک می کند تا علاوه بر یکپارچه سازی امور مدیریتی خود با دقت کامل، تمرکز و هزینه های خود را صرف تشکیل تیم فروش بیمه و فروش بیشتر کنید. بنابراین استفاده از نرم افزار حسابداری بیمه علاه بر آنکه به شما در سود و فروش بیشتر بیمه کمک می کند ،مهم ترین فایده ی آن دسترسی و انجام اعمال مدیریتی در هر مکان و هر زمانی است.

امکانات نرم افزار حسابداری بیمه در مدیریت از راه دور :

امکانات نرم افزار حسابداری بیمه در مدیریت از راه دور :

در گذشته انجام بسیاری از کارهای مدیریتی بیمه ، ملزم به حضور در دفتر بیمه بود. مدیران و نماینده های بیمه روزانه وقت زیادی برای هماهنگی کارهای مدیریتی و بررسی کارمندان خود می کردند. اما نرم افزار حسابداری بیمه با اتصال به شبکه های مجازی در دسترس مانند ربات های تلگرام این فرصت را ایجاد کرده تا دفتر بیمه در هر زمان و شرایطی در اختیار مدیر دفتر بیمه باشد.

مدیر بیمه می تواند با انجام امور خود به صورت از راه دور زمان بسیاری را برای کارهای سود مند تر و رشد دفتر بیمه ذخیره کند .

. در هر مکانی مدیریت کنید

با اتصال به ربات تلگرام شخصی سازی شده ی نمایندگی ، امکان مدیریت در هر مکانی فراهم است. کد اتصال از ربات تلگرام اختصاصا به نسخه ی نرم افزار شخصی وارد می شود و سپس تمامی اطلاعات نرم افزار با رعایت حریم شخصی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

بدون نیاز به استخدام نیروی کار دفتر بیمه ی خود را مدیریت کنید.

علاوه بر اینکه استفاده از نرم افزار حسابداری بیمه بدون دانش فنی میسر است امکان انجام فعالیت های دفتر بیمه با ابزار فراهم است. ربات تلگرام متصل به نرم افزار علاوه بر مدیر ، امکان دسترسی کارمند و حتی بیمه گزار را فراهم می کند. کارمندان و بازاریابان بیمه می توانند از طریق ربات تلگرام پورسانت یا حقوق خود را محاسبه  و یا مشاهده کنند

نرم افزار حسابداری بیمه | بیمه ابزار

. ثبت اطلاعات بیمه از راه دور

مدیر بیمه این امکان را دارد که از طریق ربات تلگرام تمامی گزارش های مالی و اطلاعات کامل بیمه گزاران را مشاهده کند

اما قابلیت های ربات تلگرام به همین جا ختم نمی شود! مدیر دفتر بیمه این امکان را دارد که از راه دور و با استفاده از ربات سند حسابداری خود را ثبت کند

از راه دور بیمه کنید !

از آنجایی که تمام قابلیت های نرم افزار حسابداری بیمه در راستای افزایش سود و بهره روی نمایندگی های بیمه است در بخش ربات تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نمایندگان بیمه می توانند با قرار دادن مشخصات و ویژگی رشته های بیمه خود به صورت بروشور در ربات تلگرام به نوعی پرزنت بیمه را از راه دور انجام دهند. این شیوه از پرزنت بیمه علاوه بر آن که برای بازاریاب و نمایندگی بیمه بسیار آسان تر و کم هزینه تر است باعث صرفه جویی در وقت مشتری و رضایت بیشتر وی می گردد. مشتریان بیمه می توانند در هر زمان و مکان با اتصال به ربات تلگرام ، تمام مشخصات و قیمت بیمه مد نظر خود در رشته های مختلف ( ثالث، آتش سوزی و….) مشاهده و مقایسه کنند.

درخواست بیمه نامه توسط بیمه گزار یا بازاریاب در تلگرام ثبت و به نرم افزار حسابداری بیمه منتقل می شود تا ثبت اطلاعات بیمه نامه توسط نمایندگی تکمیل شود.

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

. از راه دور به بیمه گزار خدمات دهید!

خدمات ارائه شده به ثبت بیمه نامه برای بیمه گزار ختم نمی شود. نمایندگی بیمه با ربات تلگرام شخصی سازی شده ی خود می تواند به تمام مشتریان بیمه خدمات ارائه دهد. مشتریان بیمه می توانند در هر زمان و مکان با اتصال به ربات تلگرام موارد زیر را بدون مراجعه یا تماس با نمایندگی بیمه مشاهده کنند:

سررسید اقساط بیمه

تاریخ انقضای بیمه

مشخصات بیمه

نمایندگی بیمه نیز می تواند از طریق نرم افزار بیمه اطلاعات وپیام مورد نظر خود را ( به صورت عکس، متن و…) به تلگرام مشتری ارسال کند. این پیام می تواند اختصاصا به یک مشتری یا گروهی از مشتریان مد نظر ارسال شود.

با استفاده از نرم افزار علاوه بر ربات گروه و کانال تلگرامی  نیز ساخته و مدیریت می شود.

. ثبت اطلاعات بیمه گزار از راه دور

بیمه گزار می تواند از طریق ربات تلگرام تمام اطلاعات شخصی مورد نیاز برای ثبت بیمه نامه را بارگزاری کند. مثلا عکس کارت ملی بارگزاری شده در بخش ربات تلگرام به نرم افزار منتقل می شود و در بخش بایگانی نرم افزار و اطلاعات ذخیره می شود . مدیر نمایندگی بیمه و کارمندان با دسترسی به این اطلاعات به صورت نامحدود و حتی برای ثبت بیمه نامه های دیگر از آن استفاده می کنند .

با توجه به موارد گفته شده با استفاده از نرم افزار حسابداری بیمه و اتصال آن به ربات ، گروه یا کانال تلگرامی تحول بزرگی در مدیریت بیمه رخ می دهد . بیمه گران می توانند در هر شرایط و مکانی با ساده ترین روش به اطلاعات دسترسی داشته باشند همچنین بیمه گزاران نیز خدمات از راه دور دریافت می کنند.

نرم افزار حسابداری بیمه | بیمه ابزار
0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

9 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *