دستیار-هوشمند-بیمه--دستیار-تلگرامی

2 دستیار هوشمندی که شما را به فروشنده موفق بیمه تبدیل می کند!

مقالات

دستیار تلگرامی بیمه ، ابزاری که شما را به فروشنده موفق بیمه تبدیل می کند!

شما برای فروشنده ی موفق بیمه شدن باید ابزار های مختلف ارتباطی را برای مدیریت امور و ارتباط با بیمه گزاران بشناسید . امروزه با گسترش تکنولوژی و فضای مجازی در فروش ، صنعت بیمه نیز جایگاه خود را در سوشال مدیا به خوبی پیدا کرده است . بنابراین در کنار دیگر موارد موفقیت دفتر بیمه ، نمایندگان باید با اصول دیجیتال مارکتینگ بیمه ( دستیار هوشمند بیمه ) به خوبی آشنایی داشته باشند.

ما در این مقاله به صورت مختصر و مفید یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بیمه ( دستیار هوشمند بیمه )  را به شما معرفی خواهیم کرد.

 


مشاوره پیش از خرید

demo-attachment-144-Group-125

Asset-3@4x-1

Asset-1@4x-1

Asset-2@4x


دستیار-هوشمند-بیمه--دستیار-تلگرامی

لطفا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

دستیار تلگرامی بیمه

تلگرام در سال های متمادی همچنان محبوب ترین اپلیکیشن مجازی محبوب افراد مختلف جامعه محسوب می شود. بنابراین تلگرام ( دستیار هوشمند بیمه ) یکی از مهم ترین بازار های هدف بیمه و بازار هدف انواع رشته بیمه برای نمایندگان و کارگزاران محسوب می شود.

همچنین به دلیل دسترسی آسان و 24 ساعته یک ابزار بسیار مهم برای مدیریت بیمه و حسابداری بیمه با تلگرام به شما می آید

 

اپلیکیشن تخصصی موبایل برای دفتر بیمه !

بسیاری از کاربران دفتر بیمه ، به دنبال اپلیکیشن موبایل دفتر بیمه و انجام امور مربوط به دفتر بیمه اعم از مدیریت، حسابداری و ارتباط با مششتری هستند.

برخی از این نرم افزارها برای مدتی در بین فعالین صنعت بیمه محبوب بودند اما به دلیل عدم کارایی و کاربردی نبودن پاسخگوی نیازهای نمایندگان بیمه و نیازهای مدیران دفتر بیمه نبودند.

بنابراین مزیت دستیار تلگرامی بیمه این است که برای استفاده از آن نیازی به دانلود یا خرید نرم افزار دیگری ندارید و از کاربردی بودن و در دسترس بودن آن اطمینان کافی دارید.

 


نرم افزار حسابداری بیمه | بیمه ابزار

دستیار تلگرامی بیمه پاسخگوی تمامی نیازهای دفتر بیمه است !

برخی از نمایندگان دچار شک و تردید هستند که آیا می توانم با تلگرام امور دفتر بیمه را انجام داد ؟ یا اینکه آیا ربات تلگرامی پاسخگوی همه نیازهای دفتر بیمه من هست ؟

باید به شما این اطمینان را بدهیم که ربات تلگرام ( دستیار هوشمند بیمه ) دفتر بیمه در سه حوزه ی مدیریت بیمه ، حسابداری بیمه و ارتباط با مشتری بیمه نیازهای اساسی نمایندگی بیمه شما را برطرف می کند.

 

همچنین در این مقاله بخوانید :

مقایسه نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین و آنلاین

 

همچنین در این مقاله بخوانید :

مقایسه نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین و آنلاین

 

کاربرد ربات تلگرام در مدیریت بیمه :

در مقالات قبلی از مزایای ربات تلگرام در مدیریت بیمه از راه دور به تفصیل صحبت کردیم اما در این مقاله با جزئیات بیشتر به آن می پردازیم :

مدیریت و بررسی دفتر بیمه از طریق تلگرام :

مدیر دفتر بیمه از طریق ربات تلگرامی می تواند از راه دور به تمامی عملکرد دفتر بیمه خود در هر زمان و در هر مکان دسترسی داشته باشد.

گزارش گیری از حساب های مالی ، گزارش گیری از امور مالی نرم افزار حسابداری بیمه و دیگر انواع گزارش گیری به صورت ساده و پیشرفته از طریق ربات تلگرام کاملا در دسترس است .

ثبت بیمه نامه در ربات تلگرام :

مدیر دفتر بیمه می تواند با هماهنگی بیمه گزار و با استفاده از اطلاعات بیمه گزار ( موجود در نرم افزار بیمه یا ثبت شده توسط مشتری در ربات تلگرام ) انواع بیمه نامه را برای او ثبت کند .

یا در صورت در خواست بیمه گزار ، در خواست او برای ثبت بیمه نامه جدید را از طریق ربات تلگرام به نرم افزار موجود در دفتر بیمه و کارمندان بیمه برای پیگیری های بیشتر اطلاع رسانی کند.

ثبت سند حسابداری بیمه :

ثبت سند حسابداری از راه دور یکی از مهم ترین مزایای ربات تلگرام برای نمایندگی های بیمه محسوب می شود . مدیران دفتر بیمه  دیگر کارمندان دفتر بیمه می توانند در هر زمان و در هر مکان سند حسابداری خود را از طریق ربات تلگرام  با روشی بسیار ساده و بدون دانش حسابداری به ثبت برسانند .

همچنین این اسناد حسابداری ثبت شده در ربات تلگرام قابلیت انتقال نرم افزار حسابداری بیمه و مشاهده در نرم افزار را دارد.

 

کاربرد ربات تلگرام در ارتباط با مشتری بیمه

کاربرد ربات تلگرام فقط به دسترسی مدیر دفتر بیمه و کارمندان نمایندگی بیمه ختم نمی شوند ربات تلگرام بیمه رضایت چندین برابری مشتریان بیمه را برای نمایندگان فراهم کرده و از طرفی به طرز شگفت آوری درآمد دفتر بیمه و افزایش فروش بیمه آنها را چندین برابر کرده است .

انجام تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ بیمه در تلگرام :

دفاتر بیمه و نمایندگی ها و کارگزاری ها می توانند انواع بیمه نامه های خود و خدمات بیمه ای خود به بیمه گزاران را با ذکر تمام جزئیات به صورت بروشور در ربات تلگرام یا کانال تلگرام طراحی شده خود قرار دهند تا انواع مشتری بیمه از طریق آن هر زمان و در هر مکانی بیمه نامه مورد نظر خود را با اطمینان کافی انتخاب کنند و با صرفه جویی در وقت و هزینه خود برای ثبت و خرید بیمه نامه خود اقدام کنند.

درخواست ثبت بیمه نامه از طریق ربات تلگرام ، بدون مراجعه به دفاتر بیمه یا حتی تماس با  دفتر بیمه کاملا میسر است.

بررسی سوابق بیمه در ربات تلگرام :

مشتریان نمایندگی شما می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی خود در ربات تلگرام به صورت کاملا امن و محافظت شده تمامی سوابق بیمه ی خود ( انواع بیمه نامه ثبت شده ، تاریخ شروع بیمه نامه ، مورد بیمه شده ، تاریخ انقضا بیمه نامه و… ) را با تمامی جزئیات مشاهده و بررسی کنند .

 

بررسی اقساط بیمه در ربات تلگرام :

بیمه گزاران می توانند مشاهده اقساط بیمه از راه دور را از طریق ربات تلگرامی اختصاصی نمایندگی شما انجام دهند. بیمه گزاران از طریق ربات تلگرام تعداد اقساط باقی مانده ، مبلغ اقساط بیمه ، تاریخ سررسید اقساط بیمه و… را بدون تماس یا مراجعه به دفتر نمایندگی بیمه مشاهده کنند.

ثبت اطلاعات شخصی بیمه گزاران :

بیمه گزاران می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه بدون نیاز به مراجعه ب دفاتر بیمه تمامی اطلاعات شخصی خود را در ربات تلگرام برای ثبت انواع بیمه نامه ، ثبت کنند.

بیمه گزاران می توانند اطلاعاتی اعم از عکس شناسنامه، عکس کارت ملی ، تمامی اطلاعات شخصی و حقوقی خود را در ربات تلگرام به آسان ترین شیوه ثبت کنند .

 نمایندگی های بیمه و کارگزاری های بیمه از این اطلاعات ثبت شده می توانند برای ثبت انواع بیمه نامه در انواع رشته بیمه بهره ببرند.

 

کاربرد ربات تلگرام در حسابداری بیمه :

ربات تلگرام اختصاصی دفتر بیمه شما با صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما ، بسیاری از امور مهم حسابداری بیمه را به ساده ترین روش برای شما انجام می دهد .

ثبت سند حسابداری بیمه در ربات تلگرام :

همانطور که در بخش مدیریت بیمه در تلگرام اشاره شده کارمندان دفتر بیمه نیز می توانند در خارج از دفتر بیمه و در هر زمانی سند حسابداری خود را در ربات تلگرام به ثبت برسانند .

اسناد حسابداری فقط به امور مالی و حسابداری بیمه نامه ها، محاسبه سود و زیان دفتر بیمه ، بررسی بدهی به شرکت بیمه محدود نمی شود کارمندان دفتر بیمه می توانند تمام هزینه های دفتر بیمه اعم از خرید مایحتاج دفتر بیمه را بلافاصله پس از خرید ، در هر مکانی ثبت کنند.

گزارش گیری حسابداری بیمه در ربات تلگرام:

کارمندان دفتر بیمه نیز می توانند علاوه بر ثبت سند حسابداری بیمه با استفاده از گزارش گیری ساده و پیشرفته از تمام بخش های مورد نظر خود و با اعمال فیلتر ، گزارش مورد نظر خود را دریافت و مشاهده کنند .

گزارش گیری ها از بخش های بدهی ها دفتر بیمه ، سود و زیان مالی دفتر بیمه ، گزارش از اقساط بیمه نامه ها و پرداختی ها ، گزارش از مشتریان یک رشته ی بیمه ای خاص و… است .

مشاهده ی پورسانت بازاریابان بیمه از طریق ربات تلگرام :

بازاریابان بیمه می توانند بدون مراجعه حضوری به دفتر بیمه یا تماس با دفتر بیمه کارمزد و پورسانت خود را از طریق ربات تلگرام در هر زمانی مشاهده کنند و در امد حاصل فعالیت های خود تا هر زمان مورد نظر خود را محاسبه و مشاهده کنند . بنابراین ربات تلگرام برای بازاریابان بیمه نیز در جهت صرفه جویی در وقت وهزینه نیز بسیار کاربردی است .

 


نرم افزار حسابداری بیمه | بیمه ابزار

بنابراین :

با توجه به تمامی فواید و کاربرد ربات تلگرام بیمه ، اکنون بهترین زمان است که برای تحول دفتر بیمه خود ( نمایندگی حقوقی ، نمایندگی حقیقی و کارگزاری بیمه ) ربات تلگرامی اختصاصی طراحی شده توسط تیم برنامه نویسی قوی بیمه ابزار را راه اندازی کنید

و با صرفه جویی در هزینه ها و زمان ، به فروشنده موفق دفتر بیمه تبدیل شده و جزو بهترین دفاتر بیمه و بهترین شعب بیمه برای مشتریان و همچنین کارمندان و بازاریابان خود باشید

 

همچنین در این مقاله بخوانید :

مقایسه نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین و آنلاین

 

همچنین در این مقاله بخوانید :

مقایسه نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین و آنلاین

 

0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

14 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *