نرم-افزار-حسابداری-برای-فروشندگان-بیمه-عمر

اهمیت نرم افزار حسابداری بیمه برای فروشندگان بیمه عمر

مقالات

راهکاری های فروشنده ی موفق شدن در بیمه ی عمر !

احتمالا شما هم متد های فروش عمر را امتحان کرده اید یا نکات کلیدی در فروش بیمه عمر را در پرزنت بیمه عمر خود پیاده کرده اید ولی به  افزایش درآمد و فروش بیشتر بیمه عمر نرسیده اید. با ما همراه باشید تا نکاتی را که در هیچ یک از پکیج فروش بیمه عمر به شما آموزش نمی دهند را بیاموزید.

 

demo-attachment-144-Group-125
Asset-1@4x-1
Asset-2@4x
فروشندگان بیمه عمر

راهکاری های فروشنده ی موفق شدن در بیمه ی عمر!

شما به عنوان فروشنده ی بیمه ی عمر علاوه بر آشنایی با نحوه ی پرزنت بیمه عمر، تکنیک های مشتری یابی در بیمه عمر ، آمادگی برای سوالات متداول مشتریان بیمه عمر و….باید با روش های نوین بازاریابی بیمه عمر آشنا باشید.

یکی از مهم ترین ابزار های فروش بیشتر بیمه عمر استفاده از نرم افزار بیمه برای سازمان دهی و ارتباط با مشتری است .

نرم افزار دفتر بیمه علاوه بر انجام امور مختلف حسابداری و مدیریت بیمه برای نمایندگان مختلف، به طور موثری به فروشندگان موفق بیمه عمر کمک می کند و موجب افزایش درآمد بیمه عمر می شود.

 

آیا نرم افزار حسابداری بیمه برای فروش بیمه عمر کاربرد دارد؟

نرم افزار حسابداری بیمه با روش های مختلف از جمله ایجاد ارتباط با مشتری بیمه عمر، تشکیل تیم فروش بیمه عمر ، تارگت گذاری فروش بیمه عمر و و ارائه بازار هدف فروش بیمه عمر (فروش بیمه عمر به کارمندان ، پزشکان و…)در فروش بیمه عمر نقش بسیار مهمی را ایجاد می کند.

در واقع نرم افزار دفتر بیمه با سازمان دهی، تشکیل تیم های بازاریابی فروش بیمه عمر و ایجاد یک شبکه ی گسترده از مشتریان بیمه عمر در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی می کند . بنابراین شما به عنوان یک فروشنده موفق بیمه عمر می توانید تمرکز، انرژی و هزینه های خود را بر روی فروش بیشتر و درآمد های بالاتر متمرکز کنید.

شما به عنوان یک فروشنده ی بیمه عمر به خوبی از جایگاه ارتباط با مشتری در فروش بیمه آگاه هستید . شما باید به این نکته توجه کنید که فروش بیشتر بیمه مستلزم خلاقیت در فروش بیمه عمر و بازاریابی است . روش های سنتی فروش بیمه و مشتری یابی دیگر پاسخگوی اهداف فروش یک فروشنده ی موفق نیست. یکی از تکنیک های فروش بیمه عمر ارتباط موثر و گسترده با تمامی اقشار و شغل های مختلف جامعه است.

 

یکی از نکات کلیدی در فروش بیمه عمر ، ایجاد یک شبکه ی ارتباطی یکپارچه و گسترده با مشتریان بیمه عمر است . نرم افزار حسابداری بیمه با بخش CRM خود به شیوه های زیر در بازاریابی بیمه عمر عمل می کند :

ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک و ایمیل :

نرم افزار حسابداری بیمه به صورت اتوماتیک به تمامی مشتریان شما پیام های شخصی سازی شده یا با متن از پیش آماده شده ارسال می کند. این ارتباط با مشتری در مناسبت های مختلف مانند تولد ، سالگرد ازدواج و… باعث جلب اعتماد او شده  و برای سرمایه گذاری های بیشتر و پر سودتر اقدام کند .

ایجاد ارتباط با بازار هدف بیمه عمر :

یکی از کارکرد روش های مدرن بازاریابی بیمه عمر ، ایجاد تبلیغات و بازاریابی های متمرکز و پر سود تر است . بنابراین شما می توانید با تمرکز بر یک بازار هدف خاص مانند مشتریان بیمه عمر در مدارس، کارمندان و… بازدهی بیشتری را کسب کنید .

 در بخش ارتباط با مشتری شما می توانید تبلیغات  و پیامک های اطلاع رسانی را در روز های خاص مانند روز پزشک، روز مهندس و… به مشتریان هدف خود ارسال کنید.

بازاریابی و پرزنت بیمه عمر از راه دور :

شما می توانید از طریق نرم افزار ربات تلگرام اختصاصی خود را فعال کنید  و با ارائه ی اطلاعات انواع بیمه ها ، کاتالوگ بیمه عمر و… در کانال و ربات تلگرام خود در فضاهای مختلف تبلیغ کنید و به انواع مشتری بیمه عمر دسترسی پیدا کنید. تبلیغات جذاب و اثر گذار بیمه عمر در صورتی کارآمد است که از روش های مختلف به مشتریان مختلف برسد.

 این روش بازاریابی علاوه بر  صرفه جویی در زمان و هزینه ی فروشنده و مشتری ، به مشتری فرصت می دهد تا برروی امکانات مختلف بیمه تمرکز کند و در زمان مناسب و دلخواه خود به خرید بیمه عمر اقدام کند.

 

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

بازاریابی بیمه عمر و فروش بیمه عمر دیگر به روش های قدیمی و فردی بازدهی ندارد. شما برای درآمد های بسیار زیاد در فروش بیمه عمر ، باید شبکه ی فروش بیمه و بازاریابی خود را راه اندازی کنید .

در بخش بازاریابی پیشرفته در نرم افزار حسابداری بیمه ، شما می توانید به صورت نامحدود بازاریاب و تیم های مختلف فروش تعریف کنید. در همین بخش می توانید پورسانت بازاریاب ، اطلاعات بازاریابان، بدهی به بازاریاب و درصد پورسانت بازاریاب بیمه عمر را مشخص و محاسبه کنید .

این بخش به شما این امکان را می دهد تا به صورت دسته بندی شده و یکپارچه بر روی تیم های فروش خود مدیریت و نظارت کنید. و همچنین برای هرکدام برنامه ریزی و بازار هدف مخصوص قرار دهید و عملکرد ان ها مشاهده کنید. براساس ارزیابی بازاریابان در نرم افزار ، می توانید بازارهای پر بازده و مهم تر را مشخص نموده و برروی آن ها تمرکز کنید.

 

پس از تشکیل تیم فروش بیمه عمر، باید برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تارگت گذاری کنید .

در نرم افزار بیمه می توانید برای هر تیم فروش یک تارگت مشخص را تعریف کنید و پروسه ی رسیدن به هدف را از روی عملکرد بازاریابان فروش ، نظارت کنید.

افزاد موفق در فروش بیمه عمر یک تارگت گذاری کامل و استراتژی های خود را به صورت مرحله به مرحله در نرم افزار تعریف نموده و آن را دنبال می کنند.

بنابراین برای مدیریت صحیح و برنامه ریزی موثر تر باید تارگت های شبکه فروش بیمه خود را با جزئیات کامل مشخص نمائید.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده نرم افزار حسابداری بیمه با روش های مختلف در افزایش فروش بیمه عمر نقش موثری ایفا می کند .

نرم افزار حسابداری بیمه با ایجاد وارتباط سازی در فروش بیمه در بخش CRM، تشکیل تیم فروش ، تارگت گذاری و… درآمد شما از فروش بیمه عمر را چندین برابر می کند.

 

0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

7 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *