مقایسه-نرم-افزار-حسابداری-بیمه-آفلاین-و-آنلاین

مقایسه نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین و آنلاین

مقالات

مقایسه نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین و آنلاین

شما برای مدیریت شعبه ی بیمه خود از هر نوعی شامل نمایندگی بیمه، کارگزاری بیمه و… باید یک سیستم قوی حسابداری ، مدیریت و ارتباط با مشتری داشته باشید .بسیاری از نمایندگان بیمه و کارگزاران با این چالش مواجه هستند که نرم افزار حسابداری آفلاین بهتر است یا آنلاین ؟ آیا نرم افزار حسابداری بیمه آنلاین امنیت کافی دارد ؟ آیا نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین کارایی دارد ؟ و… اگر شما هم سوالات مشابه دارید این مقاله ی بیمه ابزار برای شماست .

 

لطفا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

نرم افزار آنلاین حسابداری بیمه چیست ؟

منظور از نرم افزار حسابداری بیمه آنلاین این است که سرورهای آنها در یک مرکز اطلاعات و داده ها مستقر شده است و برای استفاده از این نرم افزارها نیاز به وجود اینترنت و مرورگر است.

 

نرم افزار آفلاین حسابداری بیمه چیست ؟

منظور از نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین این است که سرورهای نرم افزار همه در محل نمایندگی بیمه یا کارگزاری بیمه نصب هستند و به برحسب نیاز کاربران به تعداد کلاینت مورد نظر آن اجازه دسترسی و کاربری از نرم افزار داد می شود همچنین  برای استفاده از این نرم افزار ، نیازی به اینترنت وجود ندارد.

اما نرم افزار های حسابداری آفلاین و آنلاین در موارد دیگری نیز باهم بسیار تفاوت دارند که به آن ها می پردازیم :

 

تفاوت قیمت نرم افزار آفلاین حسابداری بیمه و نرم افزار آنلاین حسابداری بیمه

شاید این سوال برای نمایندگان ایجاد شود که نرم افزار بیمه آفلاین ارزان تر است یا نرم افزار آنلاین ؟ در واقع باید به این نکته توجه شود که هزینه ی نرم افزار آفلاین بیمه فقط یکبار و در هنگام خرید پرداخت می شود و اندکی هزینه سالانه برای پشتیبانی از نرم افزار بیمه به آن اضافه می شود .

هزینه ای که در ابتدا برای نرم افزار آفلاین بیمه می پردازید شامل هزینه ی مشاوره ی خرید بهترین نسخه نرم افزار دفتر بیمه ، نصب و راه اندازی نرم افزار ، آموزش ویدئویی و مرحله به مرحله ی نرم افزار ، رفع باگ نرم افزار و… می شود و شما ملزم به پرداخت هیچ هزینه ی اضافه ای نیستید. در واقع خدمات پشتیبانی رایگان نرم افزار بدون پرداخت هزینه ی اضافی به شما ارائه می شود.

علاوه بر مزایای ذکر شده هزینه ی بسیار زیاد اینترنت از لیست هزینه های دفتر بیمه شما حذف شده و صرفه جویی در هزینه های نمایندگی بیمه به شما فرصت می دهد تا بر روی اهداف مهم تر صرف کنید.

 

استفاده ی چندکاربره از نرم افزار حسابداری بیمه :

عده ای فکر می کنند که استفاده ی همزمان چند کاربر و کارمندان دفتر بیمه فقط در نرم افزار آنلاین بیمه ممکن است . اما نرم افزار های آفلاین بیمه ( نرم افزار لوکال حسابداری بیمه ) بر اساس نمایندگی شما به کاربران مختلف اجازه دسترسی و تعریف کلاینت جدید می دهد .

استفاده ی همزمان چند کاربر در نرم افزار آفلاین بیمه این مزیت را دارد که میزان دسترسی افراد به اطلاعات مختلف توسط کاربر اصلی مشخص می شود و بدین صورت امنیت اطلاعات بیمه ای کاملا حفظ می شود.

 

کیفیت نرم افزار آفلاین بیمه بهتر است یا نرم افزار آنلاین ؟

نرم افزار های آفلاین بیمه به دلیل آنکه باید بدون دسترسی به اینترنت کاملا خود را به روز نگه دارند و پاسخگوی تمامی نیازهای دفتر بیمه در حالت آفلاین باشند معمولا برنامه نویسی های قوی ترو کاربردی تری دارند.

بنابراین نرم افزار حسابداری بیمه آفلاین کاملا پاسخگوی تمام نیازهای شما برای مدیریت بهتر دفتر و افزایش فروش بیمه خواهد بود . نرم افزار آفلاین بیمه در حوزه های مدیریت بیمه ، ارتباط با مشتری بیمه ، حسابداری بیمه ، بایگانی اطلاعات و… به صورت کاملا کاربردی طراحی شده است.

 

پاسخگویی نرم افزار آفلاین بیمه و تفاوت آن با نرم افزار آنلاین بیمه

با توجه به شرایط حال حاضر کشور ما در سرعت و کیفیت اینترنت ، دسترسی و کاربرد نرم افزار های بیمه آنلاین بسیار با مشکل مواجه شده است . بسیاری از دفاتر بیمه که از نرم افزار آنلاین حسابداری بیمه استفاده می کردند برای انجام امور دفتر بیمه خود و دسترسی به اطلاعات ثبت شده در نرم افزار با مشکلات جدی رو به رو شده اند و هزینه ها و ضرر های بسیار زیادی پرداخت کرده اند.

بنابراین بهترین و منطقی ترین راه استفاده از نرم افزاری هست که در هر شرایطی عملکرد و کاربرد خود را حفظ کند . نرم افزار های آفلاین بیمه بدون نیاز به هیچ گونه دسترسی به اینترنت ، تمامی امور خود را  بدون هیچ اختلالی انجام دهند.

آپدیت و به روز رسانی نرم افزار آفلاین دفتر بیمه بهتر است یا نرم افزار آنلاین دفتر بیمه ؟

تعدادی از کاربران نرم افزار حسابداری بیمه فکر می کنند نرم افزار لوکال دفتر بیمه به علت عدم اتصال به اینترنت به روز رسانی منظم و مناسبی ندارد . اما در واقع بهترین نرم افزار های حسابداری بیمه آفلاین ، به گونه ای طراحی شده اند به صورت مداوم نسخه های جدید و بهتری از خود را کاملا رایگان به کاربران ، ارائه می دهند . همچنین در آپدیت نرم افزار بیمه ، براساس نیاز های نمایندگان بیمه ، مشکلات نرم افزار رفع گردیده و با ارتباط با مشتریان ، روز به روز کاربردی تر از قبل می شوند .

امنیت اطلاعات در نرم افزار آفلاین بیمه بیشتر است یا در نرم افزار آنلاین بیمه ؟

اطلاعات بیمه نامه ها و مشتریان شما جزو باارزش ترین دارایی های نمایندگی های بیمه شما محسوب می شود . علاوه بر آن جزئیات حسابداری و عملکرد دفتر بیمه شما جزو مواردی است که باید در حوزه ی شخصی شما حفظ و نگه داری شود . بنابراین حفظ امنیت اطلاعات بیمه برای شما کاربران نرم افزار دفتر بیمه بسیار مهم و حیاتی است .

نرم افزار های آنلاین بیمه به دلیل آنکه یک سرور کاملا شخصی و ثابت در اختیار شما قرار نمی دهند ریسک هک اطلاعات و دسترسی به  جزئیات اطلاعات دفتر بیمه شما را بسیار بالا می برند .

بنابراین مهم ترین تفاوت و نقطه ی تمایز نرم افزار آفلاین با آنلاین حفظ امنیت بسیار بالای اطلاعات شما است .

پشتیبان گیری از اطلاعات :

گرفتن بک آپ از اطلاعات ذخیره ای برای دستیابی مجدد به تمامی داده ها و اطلاعات بسیار مهم است . با بک آپ گیری نرم افزار حسابداری بیمه علاوه بر آن که اطلاعات بیمه نامه ها، پرداختی اقساط بیمه و گزارشات مالی و… در مکان قابل اعتمادی حفظ و ذخیره می شوند امکان دستیابی مجدد در کوتاه ترین زمان  و ساده ترین روش ممکن را فراهم می سازند .

پشتیبان گیری از فضای ابری در نرم افزار حسابداری بیمه از مزایای بهترین نرم افزار های حسابداری بیمه آفلاین جدید هست.

پشتیبان گیری در فضای ابری  ) cloud space back up  ) در نرم افزار آفلاین بیمه ، مزیت های بسیار زیادی دارد :

  • حفظ امنیت اطلاعات بیمه ای در مقابل هک شدن ، سرقت و…

  • عدم نیاز به فضای مجزا برای ذخیره سازی اطلاعات ( اعم از هارد و….)

  • دسترسی به اطلاعات فقط با چند کلیک

  • استفاده از اطلاعات بدون هیچ گونه دانش نرم افزاری

  • دسترسی کامل در هر زمان و توسط تمامی کلاینت ها و کاربران نرم افزار

  • عدم وابستگی به سخت افزار های پر هزینه و گران قیمت برای کاربران

  • قابلیت افزایش حجم ذخیره سازی به صورت نا محدود

  • عدم از دست رفتن اطلاعات هنگام انتقال به فضای پشتیان گیری

بنابراین نرم افزار های آفلاین بیمه فضایی نامحدود و کاملا امن برای بک آپ گیری و ذخیره ی اطلاعات دفتر بیمه شما می دهند .

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

12 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *