نرم افزار حسابداری بیمه چیست و 5 ضرورت استفاده از آن

نرم افزار حسابداری بیمه چیست و 5 ضرورت استفاده از آن

مقالات

3 کاربرد شگفت انگیز نرم افزار حسابداری بیمه در سود آوری نمایندگی بیمه

احتمالا شما هم به دنبال راه های جدید برای فروش بیمه و سود بیشتر نمایندگی بیمه هستید و امروزه استفاده از روش های سنتی جهت مدیریت نمایندگی شما دیگر پاسخگو نیست نرم افزار های حسابداری بیمه یکی از مهم ترین ابزار های نمایندگی های پر فروش بیمه هستند. اگر شما هم می خواهید از کاربردهای موثر نرم افزار حسابداری بیمه آگاه شوید با ما همراه باشید

demo-attachment-144-Group-125
Asset-3@4x-1
Asset-1@4x-1
Asset-2@4x
B1
B2
مقالات

3 کاربرد شگفت انگیز نرم افزار حسابداری بیمه در سود آوری نمایندگی بیمه

احتمالا شما هم به دنبال راه های جدید برای فروش بیمه و سود بیشتر نمایندگی بیمه هستید و امروزه استفاده از روش های سنتی جهت مدیریت نمایندگی شما دیگر پاسخگو نیست نرم افزار های حسابداری بیمه یکی از مهم ترین ابزار های نمایندگی های پر فروش بیمه هستند. اگر شما هم می خواهید از کاربردهای موثر نرم افزار حسابداری بیمه آگاه شوید با ما همراه باشید

demo-attachment-144-Group-125
Asset-3@4x-1
Asset-1@4x-1
Asset-2@4x
عکس بخش چک و قسط
عکس واگزاری چک ها

3 کاربرد شگفت انگیز نرم افزار حسابداری بیمه در سود آوری نمایندگی بیمه

گسترش شعبات متعدد و نمایندگی های مختلف بیمه در سراسر دنیا و از جمله کشور ما در سال های اخیر رشد زیادی داشته داشته است. رقابت موثر و ارائه ی خدمات جامع و سریع به بیمه گزاران در این بازار گسترده ، استفاده و به کارگیری یک سیستم مدیریتی و حسابداری بیمه را گریز ناپذیرکرده. مدیریت و حسابداری بیمه به علت گستردگی و پیچیدگی بسیار،  نمایندگان و مسئولین شعب را با چالش های مختلف روبرو کرده .

آنچه در این مطلب می خوانیم :

  • نقش موثر نرم افزار حسابداری بیمه در نمایندگی های بیمه
  • بخش حسابداری در نرم افزار حسابداری بیمه
  • بخش مدیریت در نرم افزار حسابداری بیمه
  • بخش ارتباط با مشتری در نرم افزار حسابداری بیمه
  • پشتیبانی در نرم افزار حسابداری بیمه چه امکاناتی ارائه می دهد ؟
نرم افزار حسابداری بیمه چیست و چرا باید از نرم افزار حسابداری استفاده کنیم؟

کاربرد های مهم نرم افزار حسابداری که نمایندگی بیمه شما را متحول می کند:

نرم افزار های حسابداری بیمه با پوشش نیازهای مختلف بیمه گران و دسترسی های متعدد چالش های این زمینه را در جهت های مختلف آسان کرده است:

  • کار با نرم افزار های حسابداری بیمه با هر سطح از دانش حسابداری و دسترسی به اطلاعات مختلف با زبانی بسیار ساده
  • جلوگیری از ایجاد زیان های مالی در نمایندگی های بیمه به وسیله ی بایگانی اطلاعات و مدیریت حساب های بیمه گذاران
  • بهینه سازی و افزایش بازده عملکردی به وسیله ی دسترسی چندمنظوره، بسیار سریع و آسان به اطلاعات تمامی مشتریان و بازاریابان ( از جمله بدهی، هزینه های دریافتی،کارمزد ها …)
  • شبکه ی CRM  و ارتباطی گسترده با بیمه گزاران  برای تمدید بیمه ، امتیازات تعلق گرفته و…بدون نیاز به نرم افزار دیگر

به طور دقیق تر این امکانات در سه بخش

  1. مدیریت
  2. حسابداری 
  3. ارتباط با مشتریان

به کاربران نرم افزار ها ارائه می شود:

امکانات مربوط به بخش حسابداری نرم افزار حسابداری بیمه :

تحلیل و بررسی حساب های مالی

در بخش حسابداری نرم افزار های حسابداری بیمه تحلیل و بررسی تمامی حساب هاو گردش های مالی باید به صورت دقیق و با ذکر جزئیات انجام شود تا گزارش صحیح و قابل استنادی از سود و زیان های مالی نمایندگی بیمه ارائه شود.

همچنین زمان دقیق سررسید و نوع پرداختی اقساط بیمه نامه‌های صادر شده با این نرم افزار یاد آوری ‌ و بررسی می شوند. این بخش از نرم افزار ، قابلیت انتقال و بستن خودکار حساب‌های دفتر بیمه در پایان هر سال را دارد.

بایگانی اطلاعات

این بخش از نرم افزار ، تمامی اطلاعات حساب های بانکی را بایگانی کرده و میزان گردش حساب ها را به صورت نموداری ارائه می دهد هم چنین سود و زیان های مالی را به صورت درصدی گزارش می شوند که به وسیله ی آنها و مبنی بر استانداردهای اداره مالیات و دارایی گزارش هی متعددی از آن ها قابل دریافت است. 

Coding های حسابداری بیمه

در ورژن های پیشرفته ی نرم افزار های حسابداری بیمه ، تمامی بخش ها  دسته بندی های مورد نیاز بخش حسابداری به صورت coding های از پیش آماده شده با جزئیات کامل ارائه می شود و نیازی به دسته بندی و جداسازی اطلاعات به صورت دستی نخواهد بود.

برخی از هزینه های تعریف شده در این بخش از نرم افزار به شرح زیر است:

  • هزینه صدور : در این بخش، هزینه های مربوط به صدر بیمه نامه ، کارمزد، مالیات و… ثبت و محاسبه می شود.
  • هزینه بیمه : هزینه ی مشخص که بیمه گزار جهت عقد قرارداد بیمه و صدور بیمه نامه طبق قوانین به نمایندگی هی شعب بیمه پرداخت می کند. این هزینه به صورت نقدی، اقساطی یا بخشی نقدی و بخشی اقساطی قابل پرداخت است که ثبت و حسابداری تمام جزییات در این بخش از نرم افزار انجام می شود.
  • هزینه بیمه شده در اموال : پیش از بیمه کردن وسیله ای خاص و صدور بیمه نامه باید برآورد کلی از ارزش مالی وسیله شود تا بیمه گر بتواند در زمان پیش آمد حادثه ای مبلغ مشخص شده را به بیمه گزار پرداخت نماید
  • و هزینه های دیگر…
مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

نرم افزار حسابداری بیمه چیست و 5 ضرورت استفاده از آن

امکانات مربوط به بخش مدیریت نرم افزار حسابداری بیمه

دسته بندی دقیق اطلاعات شرکت های بیمه و افراد

نرم افزار های حسابداری بیمه با دسته بندی اطلاعات مربوط به بیمه گزاران، همکاران،شرکای شعب دیگر و…دسترسی سریع و بدون محدودیت به این اطلاعات، مدیریت نمایندگی های بیمه را بسیار آسان نموده است.

برای مثال در بخش دسته بندی هر بیمه نامه ای در بخش مخصوص به خود مانند بیمه عمر، تصادفات ،اموال و… دسته بندی می شود و تمامی اطلاعات مربوطه به شکلی سازمان یافته و جامع مانند تاریخ عقد بیمه نامه ، شماره بیمه ،مبلغ قابل پرداخت و نوع پرداخت با ذکر جزئیات قابل دسترسی است.

محاسبه ی کارمزد بازاریابان بیمه

در بخش حقوق و دستمزد بازاریابان و همکاران ، پورسانت دریافتی هر شخص از صدور هر بیمه به صورت جداگانه ثبت و بررسی می گردد همچنین اطلاعات کارمزد شرکت بیمه و مالیات ها در بخشی دیگر قابل مدیریت است.

ایجاد امنیت اطلاعات بیمه ای

همچنین بخش مدیریت نرم افزار، میزان دسترسی دیگر کاربران و کارمندان شعب به اطلاعات مختلف نرم افزار و حساب های مالیاتی را مشخص می کند .

امکان پردازش نرم افزار در سیستم عامل های مختلف و بهره برداری چند سیستمی از یک نرم افزار ، مدیریت نرم افزار را بدون محدودیت و بدون نیاز به حضور مدیریت در شعبه را فراهم کرده است.

انتقال اطلاعات بیمه ای

همچنین نرم افزار امکان انتقال اطلاعات بیمه ای از نرم افزار های اصلی مانند فناوران،پورتال بیمه ایران و … را به کاربران می دهد.

به دلیل زبان ساده و قابل فهم نرم افزار های حسابداری بیمه مدیریت و بهره برداری از امکانات آن برای تمامی افراد میسر است.

بخش ارتباط با مشتریان در نرم فزار های حسابداری بیمه

این بخش از نرم افزار امکان ارتباط موثر و مداوم را با مشتریان بیمه فراهم می سازد. این بخش که اغلب به صورت اتصال و دسترسی به ماژول SMS است تاریخ سررسید اقساط بیمه، اطلاع رسانی از تاریخ اتمام مهلت و تمدید بیمه و حتی پیام های در قالب مناسبتی مانند تبریک تولد، سالگرد ازدواج و…را ارسال می نماید.

CRM

نرم افزار های حسابداری بیمه چگونه کار می کنند؟

نرم افزار های حسابداری بیمه به دو شکل آنلاین و آفلاین به کاربران خدمات ارائه می دهند.

  1. در نوع آنلاین به دو شکل قابل استفاده در گوشی موبایل به عنوان اپ یا تحت وب و قابل استفاده در سیستم ویندوز است  .
  2. در نوع آفلاین فقط برروی سیستم ویندوز قابل اجرا است.

نرم افزار های در قالب لوکال، امکان دسترسی چندین کاربر به یک نسخه را می دهند اما با هدف فراهم سازی امنیت محیط و اطلاعات کاری، امکان دسترسی خارج مجموعه در آن وجود ندارد. این ویژگی دستیابی آسان و منعطف نرم افزار های بیمه ، به افراد امکان می دهد با صرفه جویی در زمان  هزینه ها، مدیریت نمایندگی بیمه خود را هر چه بهتر و جامع تر انجام دهند.

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

پشتیبانی در نرم افزار حسابداری بیمه

پشتیبانی ویژه و چندمنظوره از بهترین امکانات نرم افزار های حسابداری بیمه محسوب می شوند.

بخش پشتیبانی بر روی سه هدف اصلی تمرکز می نماید

ارائه ی نسخه های آپدیت و جدید :

همانطور که به خوبی می دانید بهترین نرم افزار های جهانی هم اگر امکانات خود را با نیاز های کاربران همگام نسازند پس از مدتی جایگاه خود را در بین مشتریان از دست خواهند داد.

بنابراین ارائه ی نسخه های متعدد و به روز رسانی ها از ویژگی های مهم نرم افزار های حسابداری بیمه است که به کاربران ارائه می شود.

پاسخ به سوالات و رفع مشکلات نرم افزاری :

در این بخش از پشتیبانی نرم افزار تمامی اشکالات  اختلالات به وجود آمده در نرم افزار بررسی و رفع می شود

راه اندازی و آموزش نرم افزار حسابداری بیمه :

نصب و راه اندازی برنامه و همچنین آموزش استفاده از تمامی امکانات به کاربران در این بخش ارائه می شود.

نرم افزار های چند منظوره و قدرتمند در این حوزه، ویدئو های آموزشی هر قسمت را با ذکر جزئیات و مثال های متعدد را در گزینه های خود جای داده اند.

امکانات ارائه شده در بخش پشتیبانی، این فرصت را فراهم می کند تا تمامی کاربران با هر سطح دانش نرم افزاری و دانش حسابداری از نرم افزار بهره ببرند.

در دانلود رایگان نرم افزار حسابداری بیمه و نسخه های آزمایشی نرم افزار، امکان تست بسیاری از امکانات ذکر شده وجود دارد و مشتری می تواند قبل از خرید بهترین نرم افزار حسابداری بیمه را انتخاب کند.

نرم افزار های حسابداری بیمه در سه حوزه ی حسابداری ، مدیریت و ارتباط با مشتری به نمایندگی های بیمه کمک موثری می کنند. نرم افزار در سه حوزه پاسخگوی تمامی نیاز افراد فعال در صنعت بیمه است.

در مقالات بعدی به تفصیل به تمامی امکانات و دسترسی نرم افزار های حسابداری بیمه می پردازیم.

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

چقدر این محتوا برایتان مفید بوده است؟!
[کل: 5 میانگین: 5]
برچسب‌ها: بدون برچسب

10 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *