10-نقش-طلایی-اتوماسیون-اداری-در-بیمه

10 نقش طلایی اتوماسیون اداری در بیمه

مقالات

10 نقش طلایی اتوماسیون اداری در بیمه، کـه نمی دانستید!

احتمالا شما هم تاکنون نمی دانستید که انجام پروسه های اتوماسیون اداری چقدر زمان و هزینه های شما را هدر می دهد. مدیریت نمایندگی بیمه و مدیریت شعبه ی بیمه به دلیل ارتباطات گسترده ی خود روزانه بخش بزرگی از بودجه ی خود را صرف اتوماسیون اداری می کنند


مشاوره پیش از خرید

demo-attachment-144-Group-125

Asset-3@4x-1

Asset-1@4x-1

Asset-2@4x

B1

B2

لطفا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

نقش های طلایی اتوماسیون اداری در بیمه، که نمی دانستید!

احتمالا شما هم تاکنون نمی دانستید که انجام پروسه های اتوماسیون اداری چقدر زمان و هزینه های شما را هدر می دهد. مدیریت نمایندگی بیمه و مدیریت شعبه ی بیمه به دلیل ارتباطات گسترده ی خود روزانه بخش بزرگی از بودجه ی خود را صرف اتوماسیون اداری می کنند.

با ما همراه باشید تا در این مقاله با در دست داشتن یک ابزار بسیار ساده اتوماسیون اداری بیمه خود را هوشمند و بسیار سریع کنید.

مدیریت موثر و موفق در یک مجموعه وابسته به انجام سریع و دقیق تمامی مسئولیت ها است. مدیریت در حوزه ی بیمه نیز به دلیل گستردگی و پیچیدگی های خود نیازمند ابزاری قوی در جهت انجام امور مدیریتی بیمه است.

نرم افزار های حسابداری بیمه با فراهم آوردن امکانات متعدد و از پیش تعریف شده در حوزه ی مدیریت بیمه بسیار سودمند و اثرگذار ظاهر شده اند.

نرم افزار بیمه با سیستم اتوماسیون جامع بیمه ای کارهای تکراری و زمان بر مدیران را کاهش داده و در عوض انرژی و زمان را برای انجام موارد مهم تر و برنامه ریزی های هدفمندتر آزاد می سازد.  در واقع اتوماسیون با هدف ساده وخودکار سازی فرآیندهای مهم مدیریتی علاوه بر تسریع در انجام امور، از ایجاد خطا جلوگیری می کند .

آنجه در این مطلب می خوانیم:

  • جایگاه اتوماسیون اداری در بیمه
  • کابردهای فوق العاده نرم افزار حسابداری بیمه در اتوماسیون اداری
  • انجام مکاتبات در بیمه
  • بایگانی اطلاعات بیمه گزاران به چه صورتی انجام می شود؟
  • نرم افزار حسابداری بیمه و کاربرد آن در مدیریت زمان
  • اتوماسیون اداری در مدیریت بیمه چه کاربردی دارد؟

10-نقش-طلایی-اتوماسیون-اداری-در-بیمه

انجام به موقع و سریع امور اداری

عدم نیاز به حضور نیروی کار مستقل برای پیگیری امور مربوط به اتوماسیون و استفاده از نیروی کار و صرف هزینه در زمینه های مهم تر و سودمند برای نمایندگی

دسترسی سریع و از راه دور به تمامی اطلاعات و موارد مربوطه حتی در صورت عدم حضور مدیر در نمایندگی بیمه

شفافیت و زمان بندی کاملا دقیق در روند پروسه های یک شعبه یا نمایندگی بیمه

تعریف دسته بندی و زیر مجموعه های مجزا برای شرکت ها و شرکای بیمه

به طور خلاصه آنچه از آن به عنوان سیستم اتوماسیون اداری یاد می‌شود، شکل کامل و به روز شده ی سیستم دبیرخانه است که برای جایگزین شدن روش دستی ثبت و شماره‌دهی مکاتبات ،گزارش ها، حساب ها و…به کار می رود.

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

امکانات نرم افزار حسابداری بیمه در اتوماسیون اداری

نرم افزار های حسابداری بیمه با پیشرفت و سازماندهی قوی خود یک سامانه ی پیشرفته و کاربردی در زمینه اتوماسیون اداری نمایندگی و شعبه بیمه ایجاد کرده اند.

این بخش از نرم افزار به صورت جامع تمام نیازهای مدیران بیمه در زمینه ی اتوماسیون اداری را پوشش می دهد.

در ادامه کاربرد نرم افزار حسابداری بیمه در اتوماسیون اداری به طور کامل شرح داده شده است:

همچنین در این مقاله بخوانید :

10 دلیل تحول مدیریت نمایندگی شما با نرم افزار حسابداری بیمه

همچنین در این مقاله بخوانید :

10 دلیل تحول مدیریت نمایندگی شما با نرم افزار حسابداری بیمه

مکاتبات:

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های یک نرم افزار در بخش اتوماسیون اداری، اتوماتیک کردن و دیجیتالی ساختن تمامی وظایف واحدهای دبیرخانه سازمان‌ها از جمله شماره‌گذاری، دریافت، ارسال، ثبت و رهگیری مکاتبات اداری است. یک سیستم اتوماسیون اداری برای اینکه بتواند مکاتبات نمایندگی بیمه شما را خودکارسازی کند، باید بتواند وظایف دبیرخانه را نیز انجام دهد.

این بخش از نرم افزار تمامی نامه ها و مکاتبات اداری شما به مشتری، نهاد های خاص یا حتی شرکت بیمه را با سر برگ نمایندگی بیمه مختص به شما تنظیم می کند.

تنظیم نامه ها در این بخش محدودیت خاصی ندارد و از نظر تمام جزئیات مانند تاریخ، قالب نگارش و… به دلخواه کاربر است.

همچنین یک آرشیو بسیار کامل و با جزئیات مشخص از نامه ها و مکاتبات قبلی نمایندگی شما را در خود ذخیره ساخته و امکان دسترسی نامحدود به آن ها را برای مدیران فراهم می سازد.

این بخش از نرم افزار بیمه همچنین در ایجاد شفافیت مالی وعملکردی نمایندگی بیمه بسیار موثر است.

بایگانی اطلاعات بیمه گزاران :

در مقاله ی ارتباط با مشتریان و CRM به طور کامل و جامع درباره ی این قابلیت نرم افزار حسابداری بیمه توضیح داده شده است.

به طور خلاصه ، برای ارتباط، مکاتبات، ارسال اطلاع رسانی و… با بیمه گزاران ، شرکت های بیمه و شرکا به یک بایگانی کامل از اطلاعات افراد نیاز است.

نرم افزار حسابداری بیمه با در اختیار داشتن اطلاعات مربوط به این افراد مانند شماره تلفن ، ایمیل و … علاوه بر ثبت بیمه نامه در زمینه ارتباطی به مدیران کمک کند.

 

مدیریت زمان :

تنظیم جلسات، قرار های ملاقات و برنامه های کاری از پروسه های زمان بر و احتمال ایجاد خطا در مدیریت است. نرم افزار حسابداری بیمه با تنظیم تقویم و یادآور های مورد نظر مدیران این مشکل را رفع نموده است. این بخش مستقیما از طریق میزکار در اختیار شما است و هشدار و اطلاع رسانی ها را در صفحه ی اصلی به شما نمایش می دهد.

تبادل فایل :

اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به بیمه نامه ها، گزارش های مالی، مکاتبات و… با دیگر اعضای نمایندگی بیمه از الزامات است. در بخش اتوماسیون اداری بر اساس میزان دسترسی تعریف شده توسط مدیر بقیه ی کاربران نرم افزار می توانند اطلاعات ذکر شده را مشاهده کنند و برای اشتراک گذاری به نرم افزار دیگری نیاز نیست.

بررسی عملکرد کارمندان:

یکی از مولفه های بسیار مهم در افزایش رشد و سودآوری نمایندگی بیمه ، استفاده از نیروی کار پویا و متعهد است . مدیران بیمه با بررسی ممتد کارمندان نمایندگی بیمه می توانند به گزارش مناسبی از عملکرد و بازدهی مجموعه ی خود برسند.

نرم افزار حسابداری بیمه با گستردگی و تنوع خود به این نیاز مدیران نیز پاسخ می دهد. شما با در اختیار داشتن یک نرم افزار حسابداری بیمه عالی می توانید به طور دقیق عملکرد کارمندان در نرم افزار، ساعت های کاری و تمامی عملیات انجام شده توسط آن ها در نرم افزار را مشاهده کنید و از آن گزارش تهیه کنید.

این امکان نرم افزار در جایی بسیار سودمند است که در صورت ایجاد اختلال یا عدم شفافیت عملکردی می توانید با بررسی عملکرد و حتی زمان دقیق انجام عملیات توسط کارمند ، در نرم افزار به سادگی مشکل خود را حل کنید.

در بررسی عملکرد کارمندان می توانید کارمندان بهتر و با بازدهی بالاتر را مشاهده نموده و جهت امتیازبندی، ترفیع و …آن ها را دسته بندی کنید.

مشخص کردن سطح دسترسی کارمندان:

مدیر نمایندگی بیمه برای حفظ اطلاعات و عملکرد های خصوصی مجموعه می تواند در نرم افزار حسابداری بیمه برای هر کارمند نام کاربری و سطح دسترسی مورد نظر خود را تعریف کند. این سازماندهی با عث می شود تا عملکرد کارمندان نیز شفاف تر باشد و برای بررسی آسان تر شود.

در نسخه ی رایگان نرم افزار حسابداری بیمه می توانید امکانات شرح داده شده را بررسی و امتحان کنید.

به طور کلی با استفاده از نرم افزار های حسابداری بیمه می توانید علاوه بر انجام مدیریت نمایندگی و حسابداری ، به طور گسترده ای عملیات اتوماسیون اداری خود را انجام دهید. با استفاده از نرم افزار حسابداری بیمه در اتوماسیون اداری به طور چشم گیری هزینه ها و زمان شما صرفه جویی خواهد شد

 

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

در مقالات بعدی به تفصیل درباره ی امکانات نرم افزار حسابداری در زمینه های مختلف صحبت خواهیم کرد.

0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

12 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *