احتمالا شما هم برای نماینده موفق بیمه شدن مطالب مختلفی خواندید، در دوره های افزایش فروش بیمه شرکت کردید یا حتی هزینه های بسیاری برای تبلیغات بیمه صرف کرده اید اما به نتیجه ی مطلوب خود نرسیده اید

3 راز نمایندگان موفق بیمه که نمی دانستید

مقالات

3 راز نمایندگان موفق بیمه که نمی دانستید!؟

احتمالا شما هم برای نماینده موفق بیمه شدن مطالب مختلفی خواندید، در دوره های افزایش فروش بیمه شرکت کردید یا حتی هزینه های بسیاری برای تبلیغات بیمه صرف کرده اید اما به نتیجه ی مطلوب خود نرسیده اید

در این مقاله سعی داریم مهم ترین راز های فروشنده موفق بیمه شدن را از نگاه دیگه ای به شما بگوییم

 

لطفا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

نمایندگان موفق بیمه چه کارهایی انجام می دهند ؟

نمایندگان موفق بیمه و فروشندگان برتر بیمه معمولا به نکاتی توجه می کنند که دیگر نمایندگان و بازاریابان بیمه به آن توجه نکرده اند .

ممکن است شما بارها تکنیک های فروش موفق بیمه را خوانده باشید یا در دوره های افزایش فروش بیمه شرکت کرده باشید اما این کاری است که اکثر نمایندگان و بازاریابان بیمه انجام می دهند .

شما باید برای موفقیت دفتر بیمه خود ابتدا باید موارد مربوط به مدیریت و شفافیت مالی خود را بررسی کنید و سپس بر اساس آنها برنامه ریزی طولانی مدت کنید و تارگت گذاری تیم فروش بیمه خود را سازمان دهی کنید.

 

برای موفقیت نمایندگی بیمه به چه چیزهایی نیاز دارم ؟

شما به تنهایی با عمل به تکنیک های فروش بیمه موفق نخواهید یکی از مهم ترین خصوصیات یک نماینده بیمه استفاده حداکثری از تکنولوژی  ابزار های مختلف به روز برای گسترش  نمایندگی بیمه خود است .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، موفقیت یک نمایندگی بیمه ملزم به فعالیت در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ بیمه ، استفاده از نرم افزار دفتر بیمه و پیدا کردن بازارهای هدف بیمه است

بنابراین روش های سنتی فروش بیمه و ارتباط با مشتری بیمه منسوخ شده و برای رقابت در بازار بیمه باید استفاده حداکثری از جدید ترین تکنیک های موفقیت نمایندگی بیمه را در برنامه خود قرار دهید .

در این مقاله کاربرد های نرم افزار حسابداری بیمه و نقش نرم افزار حسابداری بیمه در افزایش فروش بیمه را به شما شرح می دهیم.

 

مدیریت بیمه و نقش آن در افزایش فروش بیمه :

شما به خوبی می دانید که مدیریت دفتر بیمه تا چه اندازه در افزایش فروش بیمه نقش دارد.

در بخش مدیریت نرم افزار حسابداری بیمه ، تمامی امور از مدیریت بیمه نامه ها تا مدیریت کارمندان دفتر و حتی مدیریت از راه دور دفتر بیمه برای شما میسر است .

در بخش یادآوی نرم افزار تمامی یادآوری ها از اقساط بیمه نامه تا یادآوری تمدید بیمه نامه و … به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود .

شما در بخش مدیریت نرم افزار با زبانی بسیار ساده و بدون نیاز به دانش مدیریتی تمام امور خود را می توانید برنامه ریزی  بررسی کنید .

همچنین با صرفه جویی در وقت هزینه می توانید تمرکز خود را برروی اهداف مهم تر مانند گسترش نمایندگی بیمه و افزایش فرش بیمه بگذارید.

همچنین با مدیریت صحیح و کاملا دقیق تمامی خطاها و مشکلات دفتر بیمه شما به مرور رفع شده و نمایندگی شما آمادگی تبدیل به نمایندگی بیمه برتر را پیدا می کند .

 

همچنین در این مقاله بخوانید :

دستیار تلگرامی بیمه 

 

حسابداری بیمه و نقش آن در افزایش فروش بیمه :

اگر بدون شفافیت مالی ، بدون حسابداری صحیح و اصولی دفتر بیمه خود را مدیریت کنید فرجام دفتر بیمه شما نیز ممکن است مانند هزاران دفتر بیمه ای باشد که پس از اندکی فعالیت به ضرر دهی و بستن دفتر بیمه برسد.

بنابراین شما باید از ابتدای افتتاح دفتر بیمه و پس از اخذ کد دفتر بیمه برنامه ای مشخص و دقیق برای حسابداری بیمه داشته باشید .

نرم افزار حسابداری بیمه بدون هیچ دانش حسابداری و با ساده ترین زبان امور حسابداری را شما را انجام می دهند.

نرم افزار دفتر بیمه صفر تا صد حسابداری بیمه را شامل موارد زیر برای شما انجام می دهد :

  • قسط بندی انواع بیمه نامه

  • محاسبه ی مالیات

  • محاسبه ی کارمزد شرکت بیمه و شرکا

  • محاسبه ی پورسانت بازاریابان

  • محاسبه ی هزینه های مالی دفتر بیمه شامل : حقوق کارمندان ، هزینه های دفتر بیمه و…

  • محاسبه ی سود و زیان مالی به تفکیک رشته بیمه و…

  • بستن سال مالی

  • ارائه ی انواع گزارش سود و زیان مالی

  • و…

 که شما می توانید به وسیله ی امور انجام شده برای سود بیشتر دفتر بیمه خود برنامه ریزی کنید، برای هزینه های اضافی چاره ای بیاندیشید و تارگت گذاری تیم فروش بیمه خود را با استراتژی درستی انجام دهید.

همچنین این نکته را فراموش نکنید که با شفافیت مالی می توانید میزان سود آوری و فروش بیمه توسط بازاریابان خود را بررسی کنید و بازاریاب برتر بیمه خود را بشناسید و بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

 

مشاوره

برای مشاوره جهت خرید نرم افزار حسابداری بیمه، شماره خود را وارد کنید

ارتباط با مشتری راز مهم فروش بیشتر در بیمه ! :

ارتباط با مشتری بیمه مساوی با فروش بیشتر بیمه و سود بیشتر دفتر بیمه شما خواهد بود .

اما اشتباه نکنید ! ارتباط با مشتری بیمه فقط به پرزنت بیمه و تکنیک های فروش بیمه ختم نمی شود .

شما باید ارتباط با بیمه گزار را به طور مستمر و مشتری مدارانه ادامه دهید  تا اعتماد و رضایت بیمه گزار برای تمدید بیمه نامه وحتی خرید بیمه در رشته های دیگر به نمایندگی بیمه شما جلب شود .

نرم افزار حسابداری بیمه با سیستم CRM قوی خود ، در جهت جلب اعتماد مشتری بیمه برنامه ریزی شده است .

در بخش CRM با ارسال پیامک و ایمیل شخصی سازی شده به انواع بیمه گزاران در مناسبت های خاص ( تولد ، سالگرد ازدواج و…) ، یادآوری اقساط بیمه ، یادآوری تمدید بیمه نامه ، پیامک های تبلیغاتی و… افزایش اعتبار نمایندگی بیمه شما را چندین برابر خواهد کرد .

همچنین می توانید براساس بانک اطلاعتی از بیمه گزاران خود ، در مناسبت های مختلف برای رشته های مختلف بیمه به آن ها تخفیف بیمه پیشنهاد دهید ( در روز پزشک به پزشکان  تخفیف بیمه مسئولیت پیشنهاد دهید )

بنابراین جلب رضایت مشتری بیمه از عوامل تضمینی موفقیت دفتر بیمه شما خواهد بود که نباید آن را دست کم بگیرید.

 

0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

14 پاسخ

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *