10-اهمیت-CRM-یا-باشگاه-مشتریان-در-نرم-افزار-حسابداری-بیمه

10 اهمیت CRM یا باشگاه مشتریان در نرم افزار حسابداری بیمه

demo-attachment-144-Group-125
Asset-3@4x-1-min
Asset-3@4x
CRM باشگاه مشتریان

امکانات نرم افزار

CRM، باشگاه مشتریان

شما به عنوان یک بیمه گر به خوبی می دانید ارتباط با مشتری در صنعت بیمه  بسیار مهم است. به دلیل ارتباط مستقیم با بیمه گزار بسیار پررنگ تر از دیگر مشاغل است.

برقراری ارتباط مستمر و موثر با بیمه گزاران نیاز به ابزاری قوی دارد.

لطفا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

CRM، باشگاه مشتریان

شما به عنوان یک بیمه گر به خوبی می دانید ارتباط با مشتری در صنعت بیمه  بسیار مهم است. به دلیل ارتباط مستقیم با بیمه گزار بسیار پررنگ تر از دیگر مشاغل است.

برقراری ارتباط مستمر و موثر با بیمه گزاران نیاز به ابزاری قوی دارد.

نرم افزار حسابداری بیمه به صورت گسترده و سازمان دهی شده ارتباط با مشتری بیمه را برای شما مدیریت می کند و باعث فروش بیشتر بیمه می شود.

نرم افزار حسابداری بیمه ابزار به صورت تخصصی در بخش ارتباط با مشتری و CRM امکانات زیر را انجام می دهد:

  1. ارسال پیامک شخصی سازی شده برای بیمه گزار
  2. ارسال پیامک معرفی بیمه نامه براساس شغل بیمه گزاران ( معرفی بیمه نامه ی مسئولیت به مهندسین)
  3. ارائه ی متن های از پیش آماده شده برای انواع پیامک
  4. ارسال پیامک اطلاع رسانی جهت سر رسید اقساط بیمه
  5. ارسال پیامک اطلاع رسانی جهت سر رسید چک ها
  6. ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی سر رسید انقضا بیمه نامه
  7. اطلاع رسانی های مهم شامل تخفیف ها ، الحاقیه ها و…
  8. یادآوری پیش از سررسید اقساط جهت پیگیری نمایندگی
  9. ارائه ی ربات تلگرام شخصی سازی شده برای نمایندگی ها
  10. تبلیغ و بارگزاری کاتالوگ انواع بیمه نامه در ربات تلگرام جهت پرزنت بیمه ها
  11. گزارش صورتحساب بیمه گزار از طریق ربات تلگرام
  12. ثبت رویداد ها برای یادآوری ( جلسات ، قرار های کاری ، پرزنت و…)
  13. ارسال پیامک به صورت گروهی وتکی برای بیمه گزاران
باشگاه مشتریان
0/5 (0 نظر)
برچسب‌ها: بدون برچسب

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *