کارکرد نرم افزار بیمه ابزار تنها به انجام امور حسابداری محدود نمی شود . نرم افزار حسابداری بیمه ابزار در حوزه های ارتباط با مشتری ، بایگانی اطلاعات و تمامی امور اتوماسیون اداری را به صورت تخصصی ارائه می دهد.
شما به عنوان نماینده بیمه ، به راحتی میتوانید با تهیه یک نرم افزار حسابداری و امور مالی ، بدون نیاز به استخدام نیروی کار در دفتر بیمه تمامی امور خود را در سریع ترین زمان با کم ترین خطا و به صورت تخصصی انجام دهید.
در نرم افزار حسابداری بیمه می توانید تمام امور حسابداری و مالی، فعالیتها و تراکنشهای یک کسب و کار را به شکلی سادهتر مدیریت و کنترل کنید.
نرم افزار بیمه ابزار، آموزشهای مربوط به نحوه کار با نرم افزار و محیط آن را در اختیار نمایندگان ، کارگزاران و فروشندگان بیمه عمر میگذارد. پس حتی در صورت نداشتن دانش حسابداری به سادگی می توانید از تمامی امکانات نرم افزار بیمه ابزار بهره مند شوید.
نظر شما چیه؟